IT-pulmia? Helpdeskin päivystyspiste Palosaarella ja Raastuvankadulla 16.9. asti

Julkaistu 2016-09-05 11:26:55 EEST.

Ensimmäisten opiskeluviikkojena aikana VAMKin IT-asiantuntijat auttavat IT-pulmissa päivystyspisteillä seuraavasti:

  • ma–to klo 9.00–11.00 ja 12.00–14.00
  • pe 12.00–15.00

Palosaarella, Wolffintiellä päivystyspiste sijaitsee A-rakennuksessa, huoneessa WA1126 ja Raastuvankadulla huoneessa RB025.  Fyysistä päivystyspistettä pidetään auki perjantaihin 16.9. asti.

Palvelupyynnöt sähköpostilla

Ensisijaisesti suosittelemme palvelupyynnön lähettämistä osoitteeseen helpdesk@vamk.fi, josta se menee tiedoksi koko tietojärjestelmätiimille ja ohjautuu siten heti oikealle henkilölle. Kiireellisissä tapauksissa voi yhteyttä ottaa myös puhelimitse soittamalla suoraan asiantuntijalle tai päivystysnumeroon +358 207 663 328.

Viestiin saat nopeimmin vastauksen, kun huomioit seuraavat asiat:

  • Mainitse asiasi lyhyesti viestin otsikossa.
  • Käsittely on helpompaa ja siksi monesti myös nopeampaa, jos viesti koskee yhtä asiaa/aihetta/kokonaisuutta.
  • Jos mahdollista, mainitse viestissä tila/huone, laitetunnus/sijainti ja käyttäjätunnus (etenkin opiskelijoiden osalta).
  • Jos toivot otettavan yhteyttä muuten kuin sähköpostin välityksellä, laita viestiin myös nämä yhteystietosi.

Helpdeskiin jätetyt palvelupyynnöt siirtyvät tietokantaan ja työjonoon, josta ne otetaan käsittelyyn mahdollisimman nopeasti. Palvelupyynnön jättäneelle vastataan sähköpostitse ja tiedotetaan ongelman ratkaisemisen etenemisestä.

Lue lisää IT-palveluistamme ATK-aapisesta:
http://www.puv.fi/fi/study/it-basics/

Takaisin