IT-palveluiden asiakaspalvelupiste avataan Palosaaren kampuksella

Julkaistu 2014-09-12 13:25:40 EEST.

Vaasan ammattikorkeakoulun ja yliopiston tietohallinnon yhteinen Helpdesk avaa 15.9. asiakaspalvelupisteen Palosaaren kampuksella Luotsi-rakennuksen ensimmäiseen kerrokseen tilaan L126. Helpdesk palvelee lukukauden aikana arkipäivinä klo 9-15 ja avustaa VAMKin ja VY:n IT-laitteiden sekä –järjestelmien ongelmatilanteissa.

Voit ottaa Helpdeskiin yhteyttä myös sähköpostilla:
VAMK helpdesk@vamk.fi, VY helpdesk@uva.fi.

Huomioithan, että Helpdeskissä käsiteltävien laitteiden ja ohjelmien tulee olla ammattikorkeakoulun tai yliopiston omistamia tai hallinnoimia.

Tukipyyntöviesteihin kannattaa sisällyttää:

- käyttäjätunnuksesi
- käyttämäsi päätelaite (ammattikorkeakoulun/yliopiston laite vai muu) ja sijainti sekä ongelmia aiheuttanut ohjelmisto/palvelu
- kuvaus ongelmasta ja mahdollinen virheilmoitus (kuvakaappaus)
- jos tukipyynnöllä on kiire, kerro mihin mennessä asia tulisi ratkaista
- yhteystietosi
- milloin olet tavoitettavissa.

Salasanan vaihto:
https://secure.puv.fi/passwd.cgi (ammattikorkeakoulu)
- Ellet vielä ole vastaanottanut lainkaan tunnustasi, voit noutaa sen opintotoimistosta.

https://logout.uwasa.fi/vetuma.php (yliopisto)
- Ellet vielä ole vastaanottanut lainkaan tunnustasi, voit myös aktivoida sen samassa osoitteessa.

Helpdesk

Asiakaspalvelupiste: Palosaaren kampus, Luotsi, L126
Sähköposti: VAMK helpdesk@vamk.fi, VY helpdesk@uva.fi.
Puh. VAMK 0207 663 328, VY 029 449 8051

Takaisin